|
|

Je jen otázka času, kdy je to uživí

8 September 2015 // AUTHOR: // CATEGORY: fashiontechcz, Video, Wearables, Youtubeři, Youtubers // Comments Off on Je jen otázka času, kdy je to uživí

Konference Fashiontech, která  proběhla v tomto roce již podruhé, přidala mezi svá stávající témata móda a technologie i téma marketing.

Rozhodli jsme se proto dát velký prostor i globálnímu trendu youtuberů, který se dobře ukazuje i v ČR. Vždyť která značka by nechtěla velmi efektivně oslovit mladé publikum?

FashionTechCZ podzimV globálním pohledu se z youtuberů totiž staly opravdové celebrity. Z výzkumu, který probíhal v USA na 13-17letých, je jasně patrné, že tuto cílovou skupinu dokáží více ovlivnit youtubeři než klasické celebrity hollywoodského formátu. Vždyť například youtuber PewDiePie má na svém videokanálu již skoro 10 miliard shlédnutí. Opakuji 10 miliard! Jak ohromné číslo to je si uvědomíte, až když ho porovnáte s nějakou velkou značkou. Pro příklad Coca Cola má na Youtube 700 miliónů shlédnutí. I díky tomu se youtubeři dostali do zájmu značek a zahajují vzájemně výhodnou spolupráci. To je vidět v menším měřítku i v České republice a potvrdili to účastníci panelu – nejúspěšnější česká youtuberka Teri Blitzen, A Cup of Style, Danny Rose Fashion a další. Ti spolupracují se značkami především formou barterů a zatím je to tedy neuživí. Ale příklady z jiných zemí ukazují, že je to pouze otázka času.

Velký posun zaznamenaly od prvního Fashiontechu i wearables, které si postupně nacházejí cestu nejen ke geekům, a to především díky velké variabilitě designů a jednoduchosti ovládání. Na konferenci byl zastoupen i 3D tisk, který získává čím dál tím větší prostor při tvorbě kostýmů a oděvů.

Jednotlivé trendy budeme nadále sledovat a brzy opět ukážeme veřejnosti.

 



Comments are closed.